streda 19. októbra 2011

Mercedes-Benz je najhodnotnejšia prémiová značka automobilov

Hodnota značky Mercedes-Benz dosiahla tohto roku úroveň zhruba 27,5 miliardy dolárov, čo je oproti predošlému roku deväťpercentný nárast. Aktuálne sa tým zaradila na 12. miesto v rebríčku najcennejších svetových značiek (ako CocaCola, IBM a Microsoft) a v rebríčku sa umiestnila ako prvá európska značka vôbec. Medzi prémiovými automobilovými značkami zaujala celosvetové prvenstvo.
Vyplýva to z aktuálne zverejneného rebríčka sto najhodnotnejších svetových značiek (Best Global Brands 2011), ktorý každoročne zostavuje renomovaná poradenská agentúra Interbrand Zintzmeyer & Lux zaoberajúca sa manažmentom značiek.
Manažéri, podľa názorov ktorých sa zostavuje rebríček hodnotiaci značky, pripisujú úspech v prípade značky Mercedes-Benz najmä na vrub najvyššej spokojnosti jej zákazníkov. Rovnako ako aj modelovej ofenzíve, ktorú začala pred dvoma rokmi, či tiež jej úspešnej reakcii na volanie trhu po perspektívnej a udržateľnej mobilite.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára